Rosa blommor

Publicerat: 2010-02-07 Kl: 11:44:36 | I kategori:


Kvällen igår började som världens bästa men slutade sisådär vaaa..

De bästa kom hem till mig, vi åt god middag med god efterrätt, lyssnade på bra musik, umgicks och förfestade. Taggade som aldrig förr! Fick jättefina saker och blommor, tack! Fick bara rosa blommor igår också ;) Vi tog tåget till Gävle. Först Old Saints, sen Solo, Interpool, Solo igen.. Eh, haha! Somnade skönt i sängen sen. Min kamera har dött också, RIP kameran :( Så det blev inga bilder igår.. Måste investera en ny kamera!

Nu ska jag ta och äta lite frunch tror jag. Rester från middagen igår och lite tårta. Sen ska jag till stallet. Trimma Prince i ridhuset och sen har Helena Nilsson lagt beslag på Mirantos idag. Ska bli roligt att se henne rida honom :) Ikväll ska jag plugga.

Tar mig ner på jorden och återgår till livet.

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Sara

men vad är det jag hööör :) värst vad hon rider mycket!! haha.. jag vill oxå!! måste bara få tummen ur... :D kram

2010-02-07 @ 15:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0