Silly silly..

Publicerat: 2010-02-19 Kl: 06:58:48 | I kategori:


Jag är roligt, it is! Det måste jag ärvt från min kära far. En text är alltid tillåten att tolkas fritt och det är ju tråkigt att du tolkar den som du gör. Är nog långt ifrån bättre än min läsare ;)

Tydligen är allt tillräckligt roligt och inressant för att det ska vara värt att läsas av så många. Om bloggen verkar tillgjord, så är väl mitt liv minst lika tillgjort. Allt som skrivs är ren och skär fakta. Kul va? Hjälp, vad många det är som känner mig genom den här jäkla bloggen! Men jag lär väl ledsna snart på det här, men än så länge är det roligt eftersom jag får så mycket rolig och bra feedback!

Varför sitter jag här? Jag måste fixa mig, min buss går och 32 minuter :) Snöar gör det också.. Kommer nog ett inlägg till senare!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0