sliten.

Publicerat: 2010-02-11 Kl: 20:13:15 | I kategori:


Det blev en lång dag i skolan idag och jag blir tokig på matten. Jag kan inte vara så smart som inte får in skiten i skallen, blää.. Aja, jag tog mig igenom det! Efter skolan blev det stallet. Mitt paket med mina inshoppade grejer kom idag också, superfint träns fick Prince! Jag jobbade, hoppning idag och barnen skötte sig alldeles strålande! Som vanligt ;) Efter jobbet tog jag hand om hästarna. Mamma borstade och jag mockade.

Nu sitter jag här, jag ska bara slappa framför tvn och sen sova. Ganska sliten.

Tråkigt inlägg idag, jag har inget roligt att dela med mig av idag. Jag är väldigt taggad till tävlingen på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0