stamp on the ground

Publicerat: 2010-02-27 Kl: 20:50:25 | I kategori:


Kvällen igår var superrolig! En kväll som jag inte kommer glömma i första taget. Först var vi hemma hos Johannas syster. Fixade till oss, käkade pizza och började förfesta. Sen blev det krogen, först Old Saints ett tag och sen Heartbreak. Det var så sjukt roligt! Träffade nästan Cimon från PH också, haha! Cissi kanske skickar lite bilder senare från kvällen, det visar sig ;) Min kamera har ju som sagt avlidit (RIP).

Vi vaknade sådär lagom sega och sen blev det bakismat på Max och sen fick jag skjuts till Tierp av mormor. Stack upp till stallet ganska direkt. Anna kom till Tierp med sin häst och hoppade. Hjälpte till med lite hinderhöjning och fick sen äran att trava av hennes fin fina häst. Sen red jag ut på Prince med Nicole och direkt efter det hoppade jag Lottas häst Lancer. Gick ganska bra! :) Sen matade jag mig själv med lite middag innan jag trimmade Mirantos i ridhuset, kändes superbra idag.

Nu är jag nyduschad och dissade just mitt sällskap ikväll. Men jag ångrade mig lite grann. Men det känns bara fel i vilket fall, vill varken slösa på min egen eller hans tid. Blir slappt framför tvn hela kvällen, är ganska sliten. Men fan vad kul det var igår! Den här kvällen kommer jag leva på länge!

/ S a n d r a
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0