Film från Clinicen

Publicerat: 2010-01-27 Kl: 22:21:38 | I kategori:


Haha, jag vet att jag är seg! Men här kommer i varje fall filmerna från Maria Gretzer clinicen 11 januari.

Först hoppade vi fram och sen hoppade vi en liten bana.


Sen fick vi hoppa en bana till med lite större hinder. Och jag som aldrig någonsin har ridit fel väg, gör det självklart den här gången, haha! Vi skylle på febern som jag hade då.

Lyckades ju riva sista hindret också, ryttarmiss. Fick ta om den linjen och då blev det perfekt, men det kom självklart inte med på film.


För övrigt blev det ingen träningen ikväll för min del, jävla snöoväder. Men får rida imorgon bitti istället, fanns plats i en grupp då. Kanon!

God natt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0