fyndat!

Publicerat: 2010-01-04 Kl: 19:44:10 | I kategori:


Nu sitter jag i Nicoles säng och Nicole äter gröt och tittar på mig, hah! Hon tycker tydligen att det är gott.. Anyway, den här dagen har varit lång! Upp tidigt för att åka till Norrtälje och hälsa på min ponny Suppan hos sin fodervärd. Gulligaste ponnyn! Hon såg ut att må jättebra. Dessutom förlängde vi kontraktet ett år till idag.

Sen har vi varit på alla möjliga olika hästaffärer och köpt lite täcken. Mirantos fick ett nytt (jättefint!) stalltäcke och Prince fick ett nytt vintertäcke. Ångrar lite grann att jag inte köpte ett nytt stalltäcke till Prince också, men han får nog ett nytt till nästa vinter istället ;) Hur som, när jag kom hem åkte jag direkt till stallet och hästarna blev så fina så i sina nya täcken. Eftersom de vilade idag blev det bara mockning idag.

Imorgon blir det bio med lite trevliga människor. Så det blir stallet tidigt imorgon. Ska rida ut med Angelica, känns som det var ett tag sen jag träffade henne. Så nu ska jag ösa på lite skvaller på henne ;p Egentligen skulle jag följt med henne och tränat bodypump idag, som jag har lovat i veckor. Men jag hann inte, fy mig.

Nu blir det slötid framför tvn med Nicole som ätit upp sin gröt nu, höh.
Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen! Vinn en ridhjälm

gröt är ju jättegott!

2010-01-05 @ 18:33:46
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0