good

Publicerat: 2010-01-16 Kl: 18:04:23 | I kategori:


Kvällen igår var mysig, men jag kunde ju glömma det där med sovmorgon idag. Min söta far ringde och väckte mig, sen var det omöjligt att somna om. När mamma kom hem stack vi ganska direkt till stallet. Trimmade Prince i ridhuset, testade ett annat bett idag och det funkade ganska bra. Efter det hoppade jag Loocello och det gick riktigt bra! Nu känns det verkligen kanon med honom, som som vanligt när det börjar kännas bra ska de säljas. Det är nackdelen med att rida andras hästar. Hur som, efter det trimmade jag Mirantos i ridhuset. Han har haft en ganska slö vecka, men kändes ändå ganska bra.

Nu ska jag duscha och sen ska jag hem till Angelica. Vad kvällen bjuder på visar sig :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0