Haha!

Publicerat: 2010-01-22 Kl: 10:38:06 | I kategori:


Jag visste det! Så fort man yttrar sin åsikt kommer det alltid en anonym kommentar. Hur enkelt som helst tittar man upp vem det är, så förstår inte vitsen med att vara anonym? Anyway! Om man ska haka upp sig på saker som har hänt för två år sen, är det upp till människan själv. Jag står för vad jag gör och har gjort. Och det Du skriver är bara så jävla fel, och jag lovar att förklara för dig varför det är så jävla fel när du är stark nog att sluta snacka skit och komma fram face to face och prata med mig, kommer du våga det? Hur som helst var inte det jag skrev igår riktad till någon speciell, men jag förstod att någon skulle ta åt sig. Jag är bara så allmänt jävla trött på dessa tjejer som inte klarar av att pojkvännen har vänner. 

För övrigt, sitter jag i skolan nu och vi har inte gjort ett skit sen vi började. Alltså suttit med datorn i snart två timmar. Tur att det finns Spotify! Snart är det lunch på Heartbreak som vanligt och sen slutar man klockan 15. När jag kommer hem blir det stallet och kvällen ska spenderas i Björklinge på 19 års fest. Ska blir superroligt! Jag kan inte få nog av Andreas Grega, bara så ni vet.

(haha, det här var ju nästan roligt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0