Jag går när ni kommer.

Publicerat: 2010-01-21 Kl: 21:31:46 | I kategori:


Jag är väldigt bra på att skriva tråkiga och kortfattade inlägg just nu. Men jag har så himla mycket att göra om dagar att jag inte känner att jag hinner med eller orkar när jag väl kommer hem. Under dagen tänker jag flera gånger, "det där ska jag skriva i bloggen". Men sen orkar jag trots det inte kladda ner det sen. Nu till exempel skulle jag vilja skriva vad jag tycker om tjejer som blir svartsjuka/avundsjuka på sina killars tjejkompisar. Alla mina killkompisar är så gott som enade. Jag ska aldrig bli den där jobbiga tjejen som förbjuder min kille att umgås med sina tjejkompisar, sitta och grina över att han prioriterar sina kompisar (även killkompisar) framför mig just då. Gnäll är inte kärlek. För övrigt har jag aldrig varit den där jobbiga tjejen heller. Så jag är så jävla trött på dessa tjejer. Punkt.

Idag hade man sovmorgon och den var välbehövlig. Skolan var seg och lärarna blev arga på oss, så de tvingade oss att stanna kvar två timmar helt i onödan i skolan. Som hämnde snodde vi kakor, bullar och godis från lärarna. Vilket resulterade i att jag knappast var hungrig när jag tvungen att äta middag, haha! Hur som, var hemma en snabbis och sen stack jag till stallet. Mockade och fixade lite innan jag började jobba. Ungarna skötte sig bra, som vanligt ;) Efter det red jag mina hästar. Mamma var snäll och borstade iordning den andra hästen åt mig så att jag bara kunde "slänga på" sakerna och sen tog hon hand om den första. Fick sällskap ut i snön med Helena och Angelica.

Imorgon är det äntligen fredag. Tiden går så himla fort, det var ju nyss fredag. Jag tycker att jag har fredag hela veckan, dagarna bara susar förbi. Imorgon blir det 19 årsfest i varje fall, ska bli jätteroligt! Och nu tänker jag sova. Så jävla trött.

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0