jag höll..

Publicerat: 2010-01-18 Kl: 20:54:01 | I kategori:


.. på att glömma att skriva i bloggen idag! Hur kan jag glömma en sån sak?

Jag sov jättedåligt inatt och drömde bara en massa konstiga drömmar. Jag drömde bland annat om Cotten. GUD vad jag saknar honom. Jag blir alldeles tårögd varje gång jag tänker på honom och som vanligt får jag bara upp tusen "varför?" i huvudet. En mera livsglad individ får man allt leta efter. Ibland hatar jag mig själv för det beslut jag fattade.
Åh, älskade älskade Cort´chize! -Världens finaste.





Idag har jag varit hela dagen på Kybacka, känns som om det var längesen jag var där och som vanligt händer det saker där hela tiden. När jag kom hem blev det slöandes i soffan tills mamma kom hem. Då åkte vi till staller och jag tog en skrittur på Prince medans min hästskötare (mamma), mockade och borstade Mirantos, som vilar idag. Hästarna blev skodda idag också, riktigt fina fötter fick dem! Imorgon blir det skola (Lervik), jobb och hoppträning med Prince. Ska hinna med att rida Mirantos mellan jobb och hoppträning. På onsdag blir det första träningen för Leif i Gävle med Mirantos. Jag är väldigt motiverad! De tar verkligen emot mig med öppna armar och det känns så himla bra!

Livet är bra, det som fattas är lite ljusare tider. Allting blir lite tungt just nu. Jag hatar snö och mörker. Snart blir det Paradise Hotel och sen ska jag sova!

/ S a n d r a

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad var det som hände med Cotten?? /Ida

2010-01-18 @ 21:52:14
URL: http://idaaron.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaha okej,jättetråkigt, han var väldigt fin... Kul att följa din blogg föresten! //Ida

2010-01-19 @ 15:24:58
URL: http://idaaron.blogg.se/
Postat av: Sara

ahaaa, ska pirro få träna för leif, roligt! :)

snart blir det vår igen å allt känns lättare, tänk på de!! ;D Kramar.

2010-01-19 @ 15:30:22
Postat av: Sandra

Jaa Sara, vi längtar som tusan till våren och framförallt sommaren! Om du har lite abstinens efter honom, så tränar jag klockan 19 i Lervik imorgon (onsdag) ;)

2010-01-19 @ 16:31:04
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0