Lista

Publicerat: 2010-01-15 Kl: 21:03:51 | I kategori:


Gör det , annars blir år 2010 ett helvete för dig.

OM DIG
Namn - Sandra Alice Elisabeth Jacobsson

Bor - Tierp

Syskon - Plastisar -Sofia och Matilda

Ålder - 18 år om 2 veckor och 6 dagar!

Född - 19920204

Ögonfärg - Blå

Längd -  170cm

Höger eller vänsterhänt - Både och, men använder mest höger

Stjärntecken - Vattuman

Hårfärg - Svart

DAGENS:
Kärlek - Älskade hästisarna <3

Saknad - Hmm

Kläder - Just nu, mjukisar, underkläder och linne!

Mat - Kycklingspett, ris och jordnötsås

Göra sen - Fredagsmys med polarna

Godis - Lördagsgodis

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp? -  haha nej?

Tycker du om godis? - Glass är godare

Hur många gånger i veckan äter du godis? - hm, vet inte

Äter du oftast nyttig mat? - Haha jaa, oftast!

Tycker du att du ger mycket komplimanger till andra? - Nej, det tycker jag inte.


Är du nöjd med ditt förnamn? -  Njaa, sådär.

Tycker du att du själv är smart? - Haha ja, det är väl klart?!

Vem är din dröm kille/tjej? - Tveksam om han ens existerar.

Vad är det sämsta hos dig? - Jag kan inte ha tråkigt.

Vad är det bästa hos dig? - Jag är väldigt målmedveten och det tycker jag är bra!

Har du bra självförtroende? - Det duger.

Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - typ en timme, max!

Du tycker om att vara med det andra könet? - Jaa, helt klart.

Känner du dina grannar? - Nej, det vill jag inte påstå.

Gillar du skolan? - Den duger i krig.

Har du någon gång skolkat? - Hahah, det skulle man väl kunna säga.

Spelar du något instrument? -  Nej.

Sporter/aktiviteter har du gått i? - Judo, lite fotboll, aerobic, orientering.. Typ!

Har du några tatueringar? - Japp, det har jag! :D

Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - Brukar inte räkna.

Tycker du om djur? - Jaa, självklart!

BRUKAR DU...
Sova - Ja?

Ta mediciner du inte borde ta? - Haha, har väl hänt!

Röka? - Haha, man brukar väl inte..

Klä dig i svart? - haha ja?

Lita på folk? - På vissa.

Drömma mardrömmar? - Inte alltför ofta, men en natt drömde jag en läskig en!

Gå i skolan? - haha självklart!

Gå i kyrkan? - Fan heller!

Ljuga? - Vit lögner är väl inte att ljuga, eller? ;)

HAR DU...
För många vänner? -  Ja, på facebook. (haha)

Någon psykisk sjukdom? -  Inte vad jag vet? ;)

Skadat någon? - Japp!

Färgat håret? - Många gånger.

Några piercnings? - Nej.

Några tatueringar? - Japp, det har jag!

En dator? - Självklart!

Gjort bort dig rejält? - Jodå, det har jag.

ÄR DU...

Snäll? - Ganska? ;)

Snygg? - Det får betraktarens öga avgöra.

Söt? - mmh, självklart.

Kort? -  Nej.

Klantig? - Kanske.

Nu blir det Let´s Dance med gulliga vänner. Hällde nyss ut all dipp golvet, alla älskar mig nu. Haha! Det här har varit en riktigt bra dag! Älskade hästarna, det är inte så kallt, bra dag i skolan och nu bra vänner. Imorgon kommer det också bli bra. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0