My voice is still gone.

Publicerat: 2010-01-08 Kl: 19:15:58 | I kategori:


Okej, nu ska vi ta det här från början..

Igår vaknade jag och kände mig sjuk, åkte till stallet vid halv tio på morgonen ändå. Red Prince med Helena och Knatte. Travbommar och lite småhinder. Efter det var jag helt slut, så jag lät Helena rida Mirantos istället. Det gick bra och hon höll på att ramla av när hon hoppade 70 cm, haha ;) "Jäääävlar vad han hoppar!". Sen åkte jag på att hoppa Lancer ändå. Vilket gick jättebra! Vid det här laget kunde jag knappt prata alls. Så jag kunde jag bara glömma att jag kunde jobba på kvällen, omöjligt att stå och skrika i ridhuset. Tur att det finns snälla människor som kan hoppa in och det hade tydligen gått jättebra!

På kvällen började jag känna mig riktigt sjuk. Huvudvärken kröp sig på och dessutom började jag hosta. Hade verkligen sjuuukt ont i halsen. Kvällen och natten ägnades åt feberfrossa, spy som en räv och kallsvettas. Så morgonen spenderades på akuten, som vanligt vet de inte vad det är för fel. Så nu hoppas jag bara att allt det här går över till måndag. Jag kan ju bara inte missa att träna för Maria Gretzer!

Men redan nu känner jag mig lite piggare (kanske för att jag har tagit Alvedon nyligen), så nu ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig. Egentligen skulle hästarna få skritta ut idag och vila imorgon, men de får helt enkelt stå idag och imorgon. Sen får jag rida på söndag och sen kommer de antagligen vara lite vilda på måndag. Men jag måste nog spara på krafterna.

Så det är ingen idé att ringa mig, kan ändå inte prata. Fråga Angelica som gjorde ett försök ;p haha! Och andra sidan kan jag inte svara på sms heller, så känn er inte dissade. Jag ska fylla på telefonen, senare.

Nu ska jag sova vidare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0