Ogillar skolan för tillfället.

Publicerat: 2010-01-27 Kl: 09:07:18 | I kategori:


Imorse när jag vaknade funderade jag helt seriöst på att strunta i skolan och sova istället, men sån är inte jag. Så pallrade mig upp och somnade skönt på bussen. Det var jobbigt att vakna och kliva av bussen i Gävle. Kommer till skolan och får veta att det bara är att åka hem igen. Jamen, då tar vi nästa tåg hem som går halv elva! Åhhh.. Så jävla jobbigt att man inte kommer härifrån! Jag skulle ha följt magkänlsan imorse och legat kvar och sovit. Men men..

Det ryktas om att det ska vara världens snöoväder idag, men än syns ingen snö till. Jag hoppas att det inte blir allt för farligt, för jag vill verkligen komma iväg på träningen ikväll. Men det här verkar ju bli min otursdag, så vi får väl se.

Nu ska jag slöa tills mitt tåg tar mig hem igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0