Så jävla grejt!

Publicerat: 2010-01-24 Kl: 13:56:59 | I kategori:


Kvällen igår var riktigt trevligt. Jag fick sällskap av lite polare. Vi käkade chips, godis, knäppte kort, dansade med Leroy, filmade, tittade på tv osv.. En riktig myskväll och roligt hade vi! Snart fyller jag 18 år och jag är så himla taggad. Jag längtar som fan!



(nej, det är inte löshår)






Nu måste jag ta tag i livet och sticka till stallet. Hästarna ska motioneras och det blir ridhuset idag igen. Måste ju passa på på helgerna, i veckorna blir det ju bara skogen hela tiden. Efter det blir det Bodypump med Angelica, kanon! Blev inte stan med Linda idag heller, jag orkade inte. Haha! Får bli nästa helg istället :) Nu får jag sluta slöa!

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0