Sammanfattning 2009

Publicerat: 2010-01-01 Kl: 16:03:35 | I kategori:


Eftersom jag inte hann skriva nått vettigt igår så kommer det två inlägg idag. Jag måste ju självklart sammanfatta året som gått och sen berätta om hur mitt nyår 2009/2010 var i ett annat inlägg. Annars lär det väl bli världens längsta inlägg!

2009 kommer jag minnas som ett bra år. Livet har lekt nästan hela tiden, det har helt enkelt varit kanon bra! Jag skulle kunna sammanfatta året med tre ord. Hästar, fest och tävlingar! Min dator är fylld med smickrande festbilder som jag bara kan skratta åt när jag tittar på dem. Och den jag kommer minnas lite extra är nog kryssningen på alla hjärtans dag med Emil, Sampe och Nicole. Även halloween kommer vara minnesvärt. Fy fan vad roligt vi hade då! Och alla andra kvällar jag har spenderat med mina vänner. Snacka skit och äta godis!

På hästsidan har det varit världens bästa år! Jag har fått två helt nya individer i mitt liv och dem två är verkligen det bästa jag har. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dem, Little Prince och Mirantos T. Första tävlingen var i februari med båda två då vi hoppade 1m och 110cm. Efter det har det bara gått rakt uppåt! Nu gör båda två stadiga rundor i 135cm och 140-debuten är inte långt borta. Vem kunde någonsin tro att det skulle bli så bra?

Självklart har det hänt lite saker som har varit ris och inte ros. Men det orkar jag inte ens nämna! Jag ska minnas 2009 som ett sjukt bra år! Vilket det har varit till det stora hela. Tack för det :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0