träningsvärk <3

Publicerat: 2010-01-03 Kl: 18:55:37 | I kategori:


Igår hade jag väldigt trevligt hemma hos en vän, kom hem egentligen alldeles för sent. Men det var det nog värt. Tog ett tag innan jag somnade, så var trött när klockan ringde imorse. Dessutom hade jag världens träningsvärk när jag vaknade. Allra värst är det i magen, haha! Det gör ont att skratta.

Hur som, idag var det dag två på hoppkursen. Vi hoppade bana idag och hästarna kändes riktigt bra! Så himla underbart att vara igång igen. Blev även lite omhoppningsvängar på slutet och det är så himla roligt. Jag insåg varför jag egentligen håller på med det här. Det är ju så otroligt roligt! Både hästarna och jag är taggade på att komma igång med tävlandet igen. Nästa träning blir för Maria Gretzer nästa måndag. Prince får gå träning på förmiddagen och Mirantos ska få vara med på clinicen på kvällen. Jag tycker alla borde komma dit och titta! Det är helt gratis och den börjar 18.30 Gävle Ryttarsällskap! Jättekul att Maria kommer hit och har träningar och clinic.


Little Prince <3

Mirantos T <3

Jag kan ju även passa på att säga att jag har förnyat min licens för i år och under 2010 kommer jag att tävla för Gävle Ryttarsällskap. Spännande! :)

Ikväll blir det lugnt. Imorgon ska vi åka till Norrtälje och hälsa på min ponny, Suppan. Ska väl även passa på att bränna lite presentkort, skulle behöva lite nya täcken till hästarna. Haha, vilket hästigt inlägg det här blev. Aja, hörs!

/ Sandraa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0