Vilken dag!

Publicerat: 2010-01-29 Kl: 22:55:30 | I kategori:


Ja, herregud vilken dag.. Skolan mellan 09.30-14.30 och sen tänkte jag att gå lite på stan innan tåget går hem 15.30. Kändes som om jag behövde inhandla nått till nästa helg, vilket jag också lyckades med. Men klockan var bara 15.00, så då tänkte jag att jag lika gärna kunde ta bussen hem som går 15.05 och då är jag hemma fem minuter tidigare än tåget. Ställer mig och väntar på bussen, men när det börjar närma sig kvar över ger jag upp och börjar gå till stationen för att hinna med tåget som skulle gå halv.

När jag kommer till stationen inser jag att tåget är inställt och de hänvisar till nästa tåg som går en timme senare. Det är väldigt många som åker med tåget 15.30 hem, alla ska ju hem från sina jobb. Så jag ringde och beklagade mig lite till Angelica och tyckte att det var idioti att de inte satte in ersättningsbussar istället. Men efter några minuter ropar de ut i högtalarna att tåget minsann skulle gå ändå om ca tre minuter från spår 2. Alla springer dit, såklart. När vi ser tåget komma på håll, ropar de i högtalarna igen, "Tåget till Tierp, Uppsala, Upplands väsby går nu från spår 4, observera spår 4!". Så jaha, då var det bara att springa vidare till nästa spår. Haha! Trött på SJ. Hem kom jag i varje fall, men senare. Kul på en fredag.

Blev dumpad i stallet direkt från, utan nycklar. Så står där och svär över livet till Nicole istället. Sen kommer det en räddande ängel med nycklar och jag fick byta om. Sen red jag båda hästarna. Jävla snö, känner mig som en snögubbe! Vad ska vi med all den här snön till? Var klar i stallet ungefär klockan 20. Efter att ha ridit, mockat och putsat sakerna.

Nu på kvällen har jag tagit en promenad och solat med Angelica. Riktigt trevligt! :) Imorgon har jag stallet. Fuck sovmornar. Sova kommer jag kanske får göra i graven. Sååå, nu har jag öst ut lite ångest på bloggen. Men jag var grym på Friskis & Svettis idag iaf.

/ Saandra
Kommentarer
Postat av: cecilia

vart är du grym någonstans? ;););) HAHAHAHAHA! ;)

2010-01-31 @ 19:51:21
Postat av: Sandra

Hahah, vaddå? Lite koordinationsproblem bara ;)

2010-02-01 @ 10:41:49
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0