Dåligt med motivation fortfarande..

Publicerat: 2010-07-14 Kl: 13:46:37 | I kategori:


Jag ska skärpa mig, men än så länge blir det nog dålig uppdatering.

Men livet leker!
Jag har varit i Sandviken 18 årsfest/krogen, sjukt kul kväll!
Solat och badat med tjejerna i Brämmen.
Hopptränat med hästarna hos Cissi.
Varit på ön och haft en spännande kväll.

Här kommer lite bilder på hästisarna :) Jag måste helt klart köpa en ny kamera, så det blir lite festbilder i den här bloggen igen!




sötpojkarna hos Cissi!

Mirantos i Vallentuna 130cm, första vinsten!

De bästa grabbarna!

/ SJacobsson


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Härliga tävlingsbilder!

2010-07-14 @ 16:52:52
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Tack! Jaa, jag har också en sådan utan läder, tänkte ha den till "vardags" nu ;-) Håller med om att de är bra.

2010-07-15 @ 06:08:03
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, skönt att du inte skriver så mycker här, för då skulle jag haft asmycket att ta igen! sitter typ aldrig vid datan nu på sommaren.. :) men nu förtin ses vi ju rätt mycket ändå så ja är uppdaterad, hehe :)

2010-07-16 @ 15:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0