Glöm inte bort att du är värdelöööös..

Publicerat: 2010-07-24 Kl: 21:57:09 | I kategori: Tävling


Jag ska nog byta sport, borde vara straffbart att rida såhär dåligt :(

Båda hästarna hoppade 135 idag och de var fantastiska båda två! De levde alltså upp till önskemålet att lugna ner sig ett snäpp, jag däremot.. Jag skärpte inte till mig. Mirantos var kanonfin hela banan runt, fram till sista linjen, där jag klantade till mig. Fick lite (läs: mycket!!) grus i ögat på en trippelbarr och Mirantos fick färg på hovarna så att säga.. Jävligt klantigt. Tur att man har en snäll häst! Men resten av banan var riktigt bra! Så jag hoppas att nollan kommer imorgon. Prince var också kanonfin fram till sista linjen och sista hindret, jag trodde verkligen att nollan skulle komma, då klantar piloten till det och petade in ett extra galoppsprång. Då kom jag ju såklart för nära det sista räcket och fick fyra fel där. Jävla skit! Varför gjorde jag så?!

Ibland går det bara inte.. Nu när hästarna känns grymma, så ska jag självklart jag göra det svårare för dem :( Nu jäklar blir det nya tag imorgon! De utlovade filmerna har jag inte hunnit lägga upp, har haft fullt upp.

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Världens bästa

Sluuta Sandra, du är bäst, sluta vara efterklok :D. good luck tomorrow!

2010-07-25 @ 12:53:59
URL: http://nickoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0