I´m back!

Publicerat: 2010-07-21 Kl: 22:26:15 | I kategori: Träning


Jag har inte loggat in på blogg.se sen jag uppdaterade bloggen sist och nu när jag väl gjorde det blev jag förvånad över att se att ni tappert tittar in på bloggen, fast jag inte uppdaterar. Men nu är jag tillbaka och ska försöka blogga så mycket som möjligt igen :)

Egentligen har det inte hänt så mycket speciellt. Förutom ett galet krogbesök i fredags, fy fan vad kul vi hade! Jag har nog aldrig haft så roligt. Däremot mådde jag desto sämre på lördagen, usch. Jag ville helst av allt bara gå och dö. Men jag åkte trots det in till Uppsala och umgicks med bästa Carro! Jag har umgåtts lite med A och det har varit supertrevligt. Var på Ön igår och det var däremot en riktig skitkväll.

Hästarna har trimmats på och känns riktigt bra. Tränade för Pontus Westergren i fredags och hästarna kändes toppen! Speciellt Prince, vilken känsla, vilken häst han är! Igår hoppade vi några språng som repetition inför helgens tävlingar och vattentränade Mirantos lite grann igen. Läste lite i reglerna att den där jäkla vattengraven kommer vara 3.30m lång på SM, så det är bara att träna på. Men det tar sig :) Prince hoppar däremot som ingenting.

Imorgon åker vi upp till Östersund till Brunflos nationella meeting. Vi beräknar att det blir en 6 timmar lång resa. Mirantos är anmäld 130,135,140 och Prince 130,135,130. Vilket är en plan jag vet att jag kommer kunna hålla. Om Prince känns riktigt bra, kanske det blir en 140 för honom också på söndagen.

Nu ska jag sluta svamla, men nu är ni iaf uppdaterade om det senaste! :)

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0