Jobbar du?

Publicerat: 2010-07-05 Kl: 17:14:54 | I kategori:


- Nej, det enda jag jobbar på, är på brännan.

Jag njuter verkligen av mitt sommarlov, det är så himla skönt att bara ta det extremt lugnt hela dagarna. Det jobbigaste jag har gjort idag är väl när jag fyllde vatten i poolen idag ;) Så nu efter en hel dag av bara slappande ska jag till stallet, till världens bästaste! Prince ska få en välförtjänt vilodag och Mirantos ska få en skrittur.

Ikväll ska jag till Miss Ivarsson som äntligen har blivit av med gipset!


Fantastiska häst, du gör allt för mig och jag gör allt för dig.

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: bilderna finns att se på hemsidorna nu, 50% var endast om man köpte en A4 utskrift, du får alltså 1 gratis A4 :)

Det går att beställa CD med bilder om du vill ha det :) Bäst information finns det på Elins hemsida, ElinPetterssonfoto.se

2010-07-06 @ 10:16:21
URL: http://splach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0