Körkortsteori

Publicerat: 2010-07-27 Kl: 13:22:17 | I kategori:


Just nu pluggar jag körkortsteori så jag kräks. Men det går framåt, helt värdelös är jag inte. Nu ska jag bara ha det där jäkla körkortet. Sen är det bara börja plugga BE-kortet på en gång, så klarar jag mig själv sen. Så fruktansvärt skönt det skulle vara!

Hästarna vilade igår och Prince ska vila i två veckor framåt nu. Han har inte fått någon vila sen vintervilan och förtjänar verkligen en liten paus, min lilla kämpe! Mirantos däremot, han ska matchas inför SM nästa helg. Det ska bli grymt kul, oavsett hur det går! Ska träna på vattnet någon gång till innan..

För övrigt så älskar jag bara att det är sommarlov, jag längtar inte tills skolan börjar igen.



/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Ellan

Saknar dina små sötnosar :$

2010-07-27 @ 18:57:18
URL: http://ekphaglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0