krogen ikväll!

Publicerat: 2010-07-02 Kl: 18:55:54 | I kategori:


Jag är trött, glad och taggad! Ikväll blir det krogen med dem bästa, så duschen direkt efter att jag har kladdat ner det här inlägget.

Det blev stan på förmiddagen med Viktor idag. Han handlade lite kläder och jag fick hämta min nya fina kavaj, ååh! :) När vi kom hem drog jag till stallet direkt. Efter att ha mockat, putsat och byggt en vattengrav, så hoppade jag Mirantos. Han har inte riktigt velat hoppa vatten på tävling. Så nu tänker jag ligga i hårdträning fram till SM med vatten. Tror ni inte att han hoppade vattnet som ingenting? Åh, bästaste Mirantos! Och jäklar så bra han kändes, gummiboll beskriver honom allra bäst. Han hoppade lika mycket mellan hindrena som över hindrena. "Hur fan sitter du kvar?", fick jag frågan. Och helt ärligt vet jag inte själv, haha! Prince fick en kort mystur i skogen.

Jag är helt lyrisk, mina hästar känns så himla bra! Jag är väldigt taggad till tävlingen på söndag :)

Nej, nu ska jag duscha! KROGEN VÄNTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0