Mår som jag förtjänar!

Publicerat: 2010-07-03 Kl: 12:19:21 | I kategori: Party like a rockstar


Jag har mått sämre efter en kväll ute, mår kanske inte jättedåligt idag, men jag mår fan inte bra iaf. Kvällen var helt okej, jag har kanske varit med om roligare. Men det dög väl! Fantastikt väder i varje fall, använde inte jackan en enda gång på hela kvällen. Och när jag kom hem kvart i 3 på natten (fick skjuts hem) la jag mig direkt i hängmattan och pratade i telefon, barbent och bara armar, inte det minsta kallt :)

Idag är det strålande väder ute och termometern visar 30 grader, man borde helt klart ligga ute och steka, om det inte vore för att grannen håller på att såga ner sitt träd. Stackars han som har arbetskläder på sig i den här värmen! Man kanske borde dra iväg och bada i stället?

Imorgon är det tävling, så hästarna ska motioneras även om man helst skulle vilja slippa med tanke på hur varmt det är.

Jag älskar sommaren!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0