nytt rekord

Publicerat: 2010-07-06 Kl: 21:32:03 | I kategori:


Igår satt bloggen nytt rekord i läsarstatistiken, superkul! Eller jag vet inte om jag kanske borde tycka att det är lite skrämmande, haha :) 

Jag har varit dålig på att uppdatera idag, fy mig. Men det har faktiskt inte hänt så mycket idag. Jag hade morgonfodringen, så klockan 8 var jag i stallet. Fodrade, släppte ut hästarna och sen mockade jag och gjorde klart allt annat. När jag var hemma 1½ timme senare, sov jag ända fram till 13.30, haha! Sen slöade jag ända fram till klockan 17, då stack jag till stallet igen och red lite. Från med idag och fram till lördag ska jag rida Helenas ponny, Knatte också. Den lyckosten är i Falsterbo!

Nu har jag nyss duschat och ska fixa till mig liiiiite, får sällskap framför en film av A igen. Trevligt! :)

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0