Åh, låt detta gå vägen!

Publicerat: 2010-06-07 Kl: 15:23:11 | I kategori:


Igår hade jag nytt rekord på bloggen, ni läsare fortsätter att föröka er. Undrar bara vad jag ska göra för att få behålla er..? :)

Nu har jag nyss kommit hem från Norrtälje, besiktat min ponny och det gick mycket bra. Nu hoppas jag bara att allting går vägen med köpet. Det skulle vara så himla skönt. Sen kan jag inte sluta förundras över hur vacker hon är, finaste Unexpected Surprise!

Nu ska jag sticka till stallet. Prince ska trimmas och Mirantos ska få gå ut på en mystur i skogen. Ikväll ska jag till min pappa och grilla. Alldeles för längesen jag träffade honom.

Det tjatas om filmen från 140n och nu har jag till och med lovat Nicole. Den kommer, den kommer..

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Micke

Lägg upp den NUNUNU! :P

2010-06-07 @ 19:41:55
URL: http://weeazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0