Booored!

Publicerat: 2010-06-10 Kl: 21:54:22 | I kategori:


Nu sitter jag här och luktar förmodligen ganska äckligt, fast det blir en dusch så fort duschen blir ledig och jag har skrivit klart det här inlägget. Stallet hela kvällen, varit där några timmar extra bara för att. Tur att man har Lisa där! Så himla roligt att hon flyttade till oss :)

Jag har hunnit med att jobba (två grupper), ridit och putsat alla mina saker bland annat. Och för att in prata om vårt lyckad inbrottsförsök (hahah). Har även blivit en hel del dötid med prat om drömmar och visioner. Jag önskar att jag hade några extra miljoner, tänk vad livet skulle vara enkelt då. Hur tusan ska man göra för att få det?

Nej, nu ska jag duscha och sen titta på tv. Ni vet, ta det lugnt. Det är ju sommarlov!


Finns det verkligen någon sötare? Åhh, älskade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0