Bra kväll!

Publicerat: 2010-06-07 Kl: 23:02:32 | I kategori:


Jaa, nu var man hemma igen efter en lång, men väldigt trevlig kväll :) När jag var klar i stallet åkte jag ut till pappa, där det bjöds på grillat och paj till efterrätt. Snacka om att jag är mätt nu! Väääldigt längesen jag var hos pappa, jag önskar att jag hann med att vara där oftare. Han vill inte riktigt fatta att jag tycker att han borde flytta hit någonstans. Jag kunde väl åtminstone få adoptera William.

Nu borde man väl egentligen sova, men är inte speciellt trött. Imorgon är det sista skoldagen, sen är det mitt sista sommarlov någonsin och det ska jag verkligen ta vara på :) Hmm, nu ska jag sluta svamla.. Kan ju lägga till att Prince kändes bra och Mirantos var nöjd att bara ta en skrittur i skogen.


Ännu en fin bild som någon har taggat på FB åt mig :)

/ S
Jacobsson
Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

SV; Tack! :D

2010-06-08 @ 11:17:06
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0