Debut i 140!

Publicerat: 2010-06-19 Kl: 20:01:15 | I kategori: Tävling


Lilla Prince prinskorv debuterade 140 idag med två nedslag, vilken sjärna va?! Jag är så himla stolt över honom :) Vilken kämpe! Vill alltid göra rätt och försöker alltid hoppa felfritt. Hur lyckligt lottad är man inte som är ägare åt två hästar som har gått 140? Åh, jag kan bara fortsätta skryta hur mycket som helst om hästarna mina.

Lisa och Issy har inte velat vara sämre idag, de var felfria och placerade i 120 idag och är därmed kvalade till att få starta 130 :) Imorgon startar nog både Lisa och jag 130 på hästarna.

Nu suktar vi efter middag och Lisa sitter i sin hundkorg och svär över att hon har slarvat bort kameran..

/ SJ
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0