Duscha utomhus

Publicerat: 2010-06-13 Kl: 21:14:29 | I kategori:


Det där med att solen skulle skina hela dagen blev inte riktigt av, så att säga.. Jävla skitväder! Att jag dessutom var utomhus när det regnade som värst var inte så funny direkt. Men det är väl sånt man får leva med, sommarlovet börjar bra! Eller vad säger ni?

Det gick bara bra i Norrtälje i varje fall, skönt :) Sen till stallet och rida mina bästaste grabbar. Prince reds ut med Lisa och Issy. Riktigt pigg! Efter det hjälpte jag Helena med hennes ponny och de var så duktiga! Men det var då det regnade som allra mest, jobbigt nog. Jag kände mig som en disktrasa och Lisa fick sig ett gott skratt. Hum. Mirantos fick trimmas lite lätt i ridhuset. Tur att vi har ridhus såna här dagar!

Nu har jag nyss duschat och var kvällen ska ägnas till visar sig. Det här blir sista natten jag sover hemma på en vecka i varje fall. Måndag-torsdag ska jag jobba, sova på ridlägrena med barnen och på torsdag åker jag iväg på tävling och kommer hem söndag. YEY :)

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0