Goodbye, Unexpected Surprise!

Publicerat: 2010-06-23 Kl: 08:30:30 | I kategori:


Idag är jag lite extra trött och barnen borde vara helt slut egentligen, jag förstår inte hur dem orkar. Jag är helt slut, men en natt till, sen får jag sova i min säng igen för första gången på 11 nätter. Det ser jag fram emot.

Nu är jag hemma en snabbis, äta frukost och byta om. Sen blir det jobb i yttligare ett par timmar. Efter det tänkte jag fixa hästar och sen ska jag nog till Nicole. Jag ska nog handla nått gott, så hon blir glad! :)

Igår sa jag hej då till bästaste ponnyn. Det känns så himla tråkigt! Och framförallt är det jobbigt att jag kommer säkert tappa kontakten med Carro (fodervärden) nu :( Men vi ska försöka hålla kontakten! Nu hoppas jag att allting blir jättebra och att Suppan ska trivas som fisken i vattnet. Jag vill verkligen henne det bästa i världen, för det är hon värd. Bästa Unexpected Surprise!



/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Julia

Nej vad tråkigt att höra... :/ Själv har jag tappat all kontakt med ägarna av mina gammla ponnyer. Hoppas du mår bra, var länge sen (igen).. kramkram :)

2010-06-23 @ 11:11:38
URL: http://juliaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0