Helvete!

Publicerat: 2010-06-22 Kl: 11:17:15 | I kategori:


Solen skiner och det är fantastiskt väder ute! Jag sitter här och bara slöar, jag har liksom inget bättre för mig. Jag tänkte duscha snart och äta lunch, sen blir det väl stallet. När mamma kommer hem ska vi åka till Norrtälje, hämta Suppan och köra henne till Heby, till hennes nya ägare. Efter 4 år är det dags att sälja världens sötaste ponny. Senare ikväll blir det jobb såklart!

Min pappa skulle opereras imorgon, men fick precis veta att hans operation blir uppskjutet till efter sommaren. Helvete! Sjukvården är verkligen inte på topp här i Sverige...

Nu ska jag ta tag i livet!


Tänk om Pirro kunde vara sådär grå fortfarande..

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0