Home!

Publicerat: 2010-06-05 Kl: 21:08:14 | I kategori: Tävling


Nu är vi hemma och helgen i Strömsholm är över. Vi har massor av nya erfarenheter med oss i bagaget. Om ni vill se rundan i laget idag med kommentator och allt, gå in här: http://online.equipe.nu/sv-SE/class_sections/9829/starts#video och klicka in er på min och Mirantos runda (startnummer 8). Jag kan däremot inte riktigt smälta hur sjuuukt mycket han hoppade i 140 igår, gullhjärtat!

Igår blev det ingen bloggning, internet ville inte. Men jag har haft det jättebra i helgen och framförallt haft sjukt trevligt med trevliga människor. Tack för den här helgen :)

Nu ska jag tvätta av mig lite och sen på lördagsmys med Nicole hos Angelica!
Kommentarer
Postat av: Micke

Då låtsas jag att jag är en av de sjukt trevliga då även om vi bara sågs i typ 20 min sammanlagt! xD Haha! Nästa år ska jag oxå va med bara så du veeet! ;D Lr så kaaaanske inte! :P

2010-06-06 @ 00:49:13
URL: http://weeazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0