Ikväll kör vi!

Publicerat: 2010-06-11 Kl: 17:36:12 | I kategori: Party like a rockstar


Idag sov jag så länge jag ville, så himla skönt att bara göra lite vad man vill. Som jag har längtat efter det här sommarlovet :) Stack till stallet vid lunch ochj fixade allt där. Både hästarna trimmades idag, och kändes mycket bra. Allting sitter så himla bra nuförtiden, båda två gör allting så himla enkelt.

Nu sitter jag här, tjock och mätt. Mamma bjöd på kycklingsallad och det känns som om jag rullar fram. Snart ska jag hoppa in i duschen och börja fixa till mig. Ikväll blir det krogen med brudarna! Ska bli superkul, alldeles för längesen jag var ut. Jag har däremot ingen aning om vad jag ska ha på mig och ännu mera ångest över vad jag ska ha på fötterna. Dessutom hade jag tänkt sola idag, men blev inte mycket med det.. Fan då. Aja, nu kör vi!



/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0