Inte riktigt min dag idag alltså..

Publicerat: 2010-06-30 Kl: 22:04:26 | I kategori:


Den här dagen har inte varit riktigt som jag har planerat och jag tänker inte dela med mig av varför. Jag har ett privatliv, tro mig.

Hur som helst, har inhandlat lite nya kläder, kanonbra! Verkar som att det blir krogen på fredag, kanon! Hästarna såg ut som riktiga lermonster när jag kom till stallet. Så fick börja med att tvätta täcken, grimmor och flughuvor. Sen fick båda sig en riktigt rykt och Mirantos markarbetades även. Kändes väldigt pigg och fin! Prince vilade.



Fina Prince på en hoppträning för någon vecka sen :)

Nu ska jag deppa vidare..

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: fridalarsson

tack för du lag upp bilderna på bloggen :)

2010-07-01 @ 22:05:52
URL: http://mupplarsson.blogspot.com
Postat av: IA

Fina bilder :)

2010-07-16 @ 14:45:15
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0