Känner mig överkörd

Publicerat: 2010-06-18 Kl: 20:17:39 | I kategori:


Jaa, jag är helt slut. Kunde i sova i natt eftersom det åskade som bara den i ett par timmar. Dessutom skrämde jag upp mig själv genom att tänka på spöken. Haha! Vädret har varit sådär idag, men det kunde absolut vara värre. Resten vill vi ha solsken! Dagens reslutat för både mig och Lisa var helt okej. Men riktigt nöjd blir man väl aldrig ;)

Lisa hade 4 fel i 110 och 8 fel i 120. Jag och Prince hade ett ner i omhoppningen i 130. Men han var på tok för stark. Men så himla roligt att han är så på och glad! Så imorgon byter vi bett och håller oss till planen, debut i 140. Jag hoppas att det går bra :) Han känns väldigt bra i varje fall!

Nu har vi nyss duschat, och nu ska vi titta på skräckfilm och äta godis. Sen ska hästarna nattas och sen tänker jag tammetusan sova.

Filmer kommer!

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0