Lite lättare..

Publicerat: 2010-06-27 Kl: 11:50:03 | I kategori: Party like a rockstar


Tack vare Lotta kom jag iväg till Lövsta igår ändå. Jag höll på att deppa ihop och tyckte livet var pest, så åkte till pappa istället och åt grillat och världens godaste kladdkaka. Sen hörde Lotta av sig och så hämtade hon mig ute hos pappa i Tobo, jag fick fixa till mig och sen drog vi till Lövsta. Tur att jag åkte dit trots allt, träffade en massa gamla godingar och även lite nya människor. I stora hela var det en trevlig kväll, och livet känns inte alls lika deppigt längre :)

Idag får vi se vad dagen bjuder på. Jag borde vara supertrött egentligen, låg och pratade i telefon till klockan 4 imorse ändå vaknar jag vid 10 och känner mig inte den minsta trött. Aja, snart ska jag till stallet. Hästarna ska ridas, båda ska gå på banan/ridhuset. Prince ska trimmas och Mirantos ska joggas lite med gramanen.



Solen fortsätter att stråla och jag bara älskar det! Låt mig har sommar och lov resten av livet!

Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: bara bra med migmed! ;D

2010-06-27 @ 12:04:10
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0