Living the dream!

Publicerat: 2010-06-28 Kl: 19:44:47 | I kategori:


Nu är jag nyss hemkommen från stallet och ätit middag i form av sallad, mums! Jag kompenserar upp min nyttiga middag med en glass just nu. Jag är på bra humör, livet är fan bra just nu, bara att njuta!
 
Det var minst sagt en trevlig ridtur i skogen, Lisa och Issy gjorde mig och Sara sällskap också. Jag red Mirantos och han var PIGG, han studsade mest omkring och hoppade runt i luften, medan Prince mest var livrädd för Mirantos. Haha! Mirantos kommer vara laddad på söndag, då det blir tävling. Hoppas att jag lyckas hålla mig kvar bara. Imorgon blir det träning för Pontus Westergren med Prince.


Mirantos och Sara för några år sen :)

Imorgon hade jag tänkt åka in till Gävle, köra lite bil och shoppa på Ryttarstugans outlet. Men Emil ringde nyss och frågade om jag ville steka med honom imorgon, det låter lockande. Kanske ska in till stan en annan dag istället? Kan inte riktigt bestämma mig.. Kommer i vilket fall vara guldväder imorgon! <3

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Sara

hihi haha! söt du som lägger in en bild på mig :) nästan lika höga hinder som ni hoppar nu, hoho ;)

2010-06-30 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0