Midsommardagen

Publicerat: 2010-06-26 Kl: 15:51:40 | I kategori:


Jaa ni, kvällen igår var kanske inte världens roligaste. Men jag satt inte hemma iaf. Och andra sidan blir det helt enkelt inte roligare än vad man gör sig, så jag får väl skylla mig själv lite grann :) Kvällen började i vilket fall hemma hos Nicole, jättemysigt. Sen hjälpte jag handikappade Nicole att fixa till sig. Jag är ganska bra på att sminka folk, haha! Sen hem till Martina och Angelica.. Senare på kvällen hamnde vi på Tegelbruket och ja, när jag lessnade på det fick jag skjuts hem vid 12 för att somna hemma i sängen och vakna pigg idag.

Idag har jag inte gjort nått speciellt än. Stallet bara, motionerat hästarna och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Lövsta? Jag är så himla otaggad, så troligtvis åker jag hem till pappa istället.

öhhh.. Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Pam :)

allt bra? ;D

2010-06-26 @ 18:26:14
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0