Otursfågeln Nicole

Publicerat: 2010-06-16 Kl: 14:00:56 | I kategori:


Kvällen igår spenderades med barnen framför en film och sen sov jag som en stock. Däremot var jag tvungen att fortsätta min skönhetssömn när jag kom hem. Däremot var jag uppe vid tio igen för frukost och sen sticka till stallet. Jag har fixat allting och ridit Mirantos. Nu ska jag duscha och sen in till Gävle en sväng för att göra lite hemligheter ;) Ikväll blir det jobb och hoppträning med Prince.

Nicole ringde och berättade att hon var på sjukhuset igen och att det verkar som om hon ska operera båda sina armbågar imorgon. En sena är påväg att gå av och lär sys ihop och en benbit ligger och skrammlar i armbågen. Det gör ont i hela mig när jag tänker på det. Dumma unge, nu är det ju sommar och allt, krya på dig NU!



/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Nicole

Din blogg är 45% hästar, 10% Sandra 45% mig just nu! ;) Tack för omtanken Sandra (:! <3

2010-06-16 @ 16:28:53
URL: http://nickoll.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är ju sämst på att uppdatera din egen blogg, så någon lär ju informera om vad som händer ;) Call me! <3

2010-06-16 @ 18:24:27
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0