Påväg hem

Publicerat: 2010-06-20 Kl: 16:11:39 | I kategori: Tävling


Nu sitter vi i bilen påväg hem till Tierp igen efter en nyttig tävlingshelg. Prince och jag hade ett ner idag i 130, helt och hållet mitt nedslag. Väldigt irriterad på mig själv när hästen känns på topp, så ska man lyckas klanta till det.. Aja! Lisa och Issy hoppade 130 med två nedslag, så himla duktiga :)


STORA issy och LILLA prince, påväg hem!

Ikväll är det jobb igen. Börjar klockan 21 och sluta 8 imorgon bitti. Jag har inte sovit i min egen säng sen förra söndagen, jag saknar sängen!

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Micke

Kul d hade sett ut med Acke to the left! ^^ ;)

2010-06-20 @ 17:07:37
URL: http://weeazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0