Prince vill absolut inte vara sämre..

Publicerat: 2010-06-02 Kl: 22:37:03 | I kategori:


Ojoj, vilken dag! Det helt otroligt vad mycket saker jag kan klämma in på ett dygn, ni anar inte! Skolan, körlektion, kasta i mig lunch, tåget hem, stallet direkt.. 

Jag har ändå inte riktigt hunnit med allt jag borde. Men sakerna är putsade, Mirantos är ren och fin, nästan allting är packat.. Förutom mina egna saker då. Det tar jag nog imorgon bitti. Mirantos trimmades på utebanan, han var inte så speciellt lydig eller koncentrerad. Han mest latjade runt med mig, hoppas att koncentrationen är tillbaka imorgon ;)

Prince fick åka på hoppträning i Gävle och kändes mycket bra. Nu får han tre slappa dagar, bara steka i hagen och ha lite ledigt från mig och Mirantos :) Imorgon ringer klockan 04.30, det är ju bara för underbart med den här sporten! Vi inleder helgen imorgon med att hoppa en 130. Vi hoppas att det går bra och jag lovar att uppdatera heeela helgen. Jag är lite deppig att jag inte kommer kunna föreviga den här helgen på bild :( Jävla kamera.


Sötaste Prince idag på träningen! <3

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0