Rise n´ shine!

Publicerat: 2010-06-15 Kl: 12:20:06 | I kategori:


Nu sitter jag här och har nyss duschat, självklart har man sovit några timmar när man kom hem kvart över 8 imorse. Barnen ville inte sluta prata i första taget i natt och jag hade inte samvete att säga åt dem att vara tysta, klart att de ska få prata :) Nu ska jag äta frukost och sen sticka till stallet. Prince ska ridas ut och Mirantos ska hoppa några språng.

Ikväll jobbar jag igen, börjar 21 och slutar 8 imorgon bitti. Precis som idag. Ganska kul att umgås med barnen framför en film, godis och prata lite. Jag känner mig bara så himla gammal. "Vet du vem blabla är? Han är skitsnygg!", och självklart vet ju inte jag vem det är om grabben i fråga om han är född 1998, haha! Men det är roligt att lyssna på dem, helt klart :)

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0