Sometimes

Publicerat: 2010-06-24 Kl: 14:02:16 | I kategori:


Idag var det sista natten på jobbet, efter elva nätter utan att få sova i min säng, hoppas jag att jag sover hemma i natt. Det skulle vara underbart! :)

Igår var jag som sagt hos Nicole, mycket trevligt. Överväger stark att tillbringa midsommaren där, men vi får väl se. Är inte så pepp på att göra nått. Ikväll blir det däremot kanske krogen med klassisarna :)

Nu ska jag fixa lite lunch och sen ska jag väl till hästarna. Sara (Mirantos förra ägare) kommer idag och rider ut med mig. Vi får se vilken häst hon väljer, båda två är nog ganska pigga, eftersom de bara tar det lugnt den här veckan. Men håller vi oss till skritt, ska vi väl sitta kvar? haha!


Fina Prince på morgonpromenad i Gagnef, förra helgen :)

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: julia

Jodå allt är bara bra! :)

2010-06-24 @ 18:39:18
URL: http://juliaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0