SOMMARLOOOOOV!!!

Publicerat: 2010-06-08 Kl: 22:28:40 | I kategori:


Idag var det sista skoldagen på den här terminen och fy satan så skönt det är! Nu har jag lovat mig själv att jag verkligen ska ta vara på det här lovet, det är ju trots allt mitt sista sommarlov. Jag tänker självklart inte börja lovet med en sovmorgon.. Klockan 8 imorgon bitti ska jag sitta på hästen i Gävle, träning med Prince. Här har vi minsann inte tid att sova :) Men det är tammetusan SOMMARLOV! Jag tänker inte ens tänka på skolan ett dugg. Kommer däremot sakna mina bästaste klassisar! 

För övrigt måste jag säga att det här har varit en väldigt bra dag. Fixade tappskokompetensen i skolan, så har ni en tappsko är det bara att hojta till ;) Dessutom avslutade vi terminen med en dressyrtävling som jag lyckades vinna. Haha, men jag kan ju bara konstatera att dressyr är inget för mig! När jag kom hem jobbade jag, duktigaste barnen. Ellen fick däremot avsluta terminen med en avramling, men det gick bra. Jag fick present av eleverna, gulligaste dem :)

Hästarna har motionerats. Mirantos fick gå ut i skogen och han var allmänt flipp i huvudet. Pigg som bara den! Prince fick skritta ut och sen trimmas lite lätt i ridhuset. Båda kändes helt ok! Och för er som inte tror att jag har en plan när det gäller hästarna har feeel :) Jag planerar en vecka i förväg hur deras träningsupplägg ska se ut.

Jag har fått massor av fina bilder på Mirantos från Strömsholm också, här kommer några! Jag är ju bara tvungen att visa upp dem. Hoppas ni inte blir less på alla hästbilder.






För övrigt är jag helt övertygad om att myggen kommer ta över mänskligheten, åtminstone i Tierp. Varför gör man inget åt det? Och tydligen är man dessutom en snygg bitch, smällar man får ta i den här världen! Jag har aldrig varit med om någon envisare.

Nej, nu ska jag klia mina myggbett och sova!



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Verkligen fina bilder!

2010-06-10 @ 11:07:55
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Sara

jisses vilka fina bilder på dig å gullponken!! :) men vaaart är filmen?? :P

2010-06-10 @ 20:16:16
Postat av: Sandra

Sara, filmen från laget ligger länkad till Equipe iaf :)

2010-06-10 @ 20:48:58
URL: http://sjacobsson.blogg.se/
Postat av: Sara

ja men den har jag redan sett, men 140! :)

2010-06-12 @ 11:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0