Stackars stackars..

Publicerat: 2010-06-13 Kl: 09:16:23 | I kategori:


God morgon!

Nu har jag nyss kommit hem från Nicole. Var riktigt trevligt att bara sitta i soffan titta på/prata borta en film. Men stackars Nicole, hur ser hon ut egentligen? Alldeles blå! Angelica fotade, får jag bilderna kommer de upp på bloggen (: Såna här kvällar är bääääst! Och eftersom det är sommarlov lär det hända oftare än vanligt. Ikväll till exempel, vad händer då? :)

Nu ska jag äta frukost och sen åka till Suppan i Norrtälje. Sofie ska massera henne. Sen ska jag väl till grabbarna och båda ska motioneras. Hur kvällen ser ut, visar sig helt enkelt. Och just nu skiner solen, vi får hoppas att det håller i sig heeela dagen!


Kan inte riktigt sluta lyssna på den här..

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0