Stekväder!

Publicerat: 2010-06-10 Kl: 13:03:10 | I kategori:


Idag är det världens stekväder och ni som känner mig vet att jag är ganska fixerad av att vilja vara brun. Eftersom jag inte solat på länge är jag helt klart blekast i stan och idag tänkte jag att jag skulle ligga ute i solen och bli lite brun. Jag har härdat ut två timmar, visst lite färg har jag fått.. Men hur många timmar ska man behöva lite ute för att uppnå den färgen man får i ett solarium?! Är det bara jag som tycker att det tar bättre i ett solarium? Haha! Ni som känner vet också att jag blir uttråkad ganska snabbt. Så nu gav jag helt enkelt upp, alldeles för tråkigt att ligga där och en spindel fick mig att springa in fortare än fortast (hahah).


Krogen imorgon, flickor?

Nu blir det stallet! Jobb och en häst ska ridas :) Frukost först kanske..

/ SJACOBSSON
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0