Sunny day

Publicerat: 2010-06-06 Kl: 10:41:46 | I kategori:


De flesta har väl hunnit kolla på filmen från laget, och vi kan ju bara dra slutsatsen att vi får hem och träna riktigt vatten. Och jag ska lägga upp filmen från 140n, när jag orkar. Men lite roligt att kommentatorn från lagklassen till och med säger att han hoppade som tusan i 140n. Men det gjorde han verkligen! :)





Idag har jag haft stalltjänst på morgonen, så nu är jag hemma för lite lunch och sen ska jag tillbaka till stallet och packa upp allting, putsa osv. Orkade inte ta tag i det igår. Prioriterade att rida ut på bästa Prince istället. Idag ska Mirantos vila, men Prince ska ridas. För övrigt vet jag inte riktigt vad som händer idag. Slöa kanske? Det vore skönt i varje fall..
Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Fina ni är! :D

2010-06-07 @ 23:07:32
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0