The life of glamour

Publicerat: 2010-06-21 Kl: 15:16:42 | I kategori:


Eftersom man bor i Sverige fick det bli en tripp till solariumet idag, 21 minuters plågan och jag blev brunare än två timmar på gräsmattan. Jag ska nog försöka hinna med en solning till den här veckan. Och på fredag är det midsommarafton också, och jag har ingen aning om vad tusan jag ska hitta på. De människorna jag allra helst vill vara med kommer inte fira midsommar överhuvudtaget. Den ena är gispad och den andra har pojkvännen hos sig. Hmm, vi får se hur min midsommar blir.. :)

Nu ska jag till stallet och fixa. Ikväll kommer veterinären och vaccinerar grabbarna. Sen ska jag till frisören också, efter det blir det jobb. Ganska små barn den här veckan = svårare att få dem att sova. Men det gick i natt! Tro det eller ej :) Imorgon ska jag säga hejdå till min ponny som flyttar till sin nya ägare.

LISA, jag vill ha bilderna från helgen NUUU! :)

/ SJ
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0