vilken hemsk människa man är

Publicerat: 2010-06-01 Kl: 13:12:36 | I kategori:


Nu sitter jag här med dåligt samvete upp över öronen, snacka om jag sviker mig själv ibland. Men samtidigt kan jag inte låta bli att försvara mig själv, vad gör det om 100 år? Idag försov jag mig och sen helt enkelt struntade jag i att gå till skolan helt istället. Fel av mig. Dåligt av mig. Men jag har pluggat här hemma i varje fall, så det var ju någonting som är bra gjort av mig.

Idag ska Mirantos hoppträna, genrepa inför tävlingar i Strömsholm i helgen. Jag är väldigt taggad, vår första Elittävling. Prince ska ridas ut och imorgon får han hoppträna i Gävle, sen får han vila torsdag-lördag, medans jag och Mirantos är borta på tävling. Ellinor har lovat att ta hand om honom, så promenader kommer han åtminstone att få. Ska även hinna med att jobba ikväll och plugga lite till.

Det skulle vara trevligt att ligga ute och steka i solen, men det är alldeles för kallt.. Varför passerar aldrig termometern 20 grader?



/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0